poniedziałek, 27 listopada 2017

Listopadowy Health Box


Chociaż już prawie koniec miesiąca, chciałabym Wam przedstawić zawartość listopadowej edycji Health Box'a. O tym, czym jest Health Box, pisałam już w październiku (tutaj). Muszę przyznać, że ostatnie pudełka są jednymi z ciekawszych. Często trafiam na jakiś produkt, którego do tej pory nie znałam lub nie miałam jeszcze okazji spróbować. Tym razem w pudełku znalazły się:

1. Daktyle suszone - akurat skończył mi się zapas, więc dotarły w samą porę. Na pewno wykorzystam je do eksperymentowania z nowymi, słodkimi przepisami. 

2. Fasola mung - bardzo rzadko używam suszonych roślin strączkowych. Zwykle idę na łatwiznę i kupuję już ugotowane, w puszce. Do tej pory fasola mung kojarzyła mi się jedynie z kiełkami, więc tym chętniej wypróbuję ją w mojej kuchni. Mam ochotę przygotować placki albo pasztet warzywny. Co wolicie?

3. Zielony Mix - z tego chyba cieszę się najbardziej. Jest to sproszkowana mieszanka natki pietruszki, młodego jęczmienia i jarmużu. Będzie idealna do koktajli, a 200 g to dość spora paczka, więc powinna wystarczyć na długo :).


4. Masło Kokosowe Pan Orzech - moja pierwsza myśl: olej kokosowy pod inną nazwą. Jednak kiedy spojrzałam na zawartość tłuszczu okazało się, że jest go tam ok. 70%, a do tego 7% białka, więc jednak zawiera trochę kokosa. Smakuje dobrze, nie sprawia wrażenia, że je się sam olej :P. Nie mam jeszcze pomysłu na jego wykorzystanie, może jako dodatek do jakiegoś kremu albo jaglanki?


5. Paprykowo-marchewkowa pasta do kanapek Healthy Mind - tutaj kolejne miłe zaskoczenie. Pasta jest (a właściwie była) bardzo smaczna. Ma niezły skład, przyczepić się mogę jedynie do fruktozy (pewnie zaraz ktoś powie, że przesadzam, bo np. daktyle to prawie sam cukier, ale skoro można wybrać czy dodajemy słodzik do pasty czy nie, to po co to robić?). Myślę, że bez niej byłaby równie dobra, tym bardziej, że gotowana marchewka jest już naturalnie słodka. W pudełku znajdowała się również ulotka przedstawiająca inne warianty smakowe. Dostępna jest pasta ogórkowa oraz hummus klasyczny i z suszonymi pomidorami. Jeśli trafię na nie w sklepie, na pewno chętnie wypróbuję. 


Do tego wrzucam zdjęcie zawartości obu słoiczków. Z masłem kokosowym wszystko jest ok, to tylko wykrystalizowany na powierzchni tłuszcz.


6. Ciastko Konopki - jest to inna forma Konopek, które pojawiły się już wcześniej w Health Box'ie. Niby słodzone stewią, ale w składzie ma też mleko skondensowane. Nie do końca mi to odpowiada. Poza tym nasiona konopi to tylko 5%. Smaczne, ale nie miałabym nic przeciwko, gdyby w pudełku znalazło się coś innego na ich miejsce. 

Jak oceniacie zawartość tej edycji? Wykorzystalibyście coś w swojej kuchni?

16 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoj blog! Mega mnie inspiruje <3 obserwuje zapraszam do siebie na www.emilylifestylee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka, zielony mix też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej pasty paprykowej. Lubię tego typu smarowidła. Widziałabym ją na kromeczce pieczywa w towarzystwie ogórków małosolnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, chociaż jeszcze w sklepie nie widziałam.

      Usuń
  4. same pyszności :) Zielony mix znam, stosuję jako dodatek do koktajli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów. Chętnie bym zjadła tej posty z marchewki. Myślę, że by mi smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteśmy zakochane w tym maśle kokosowym :D To są totalnie nasze smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza daktylami, nie znam żadnego produktu. Chętnie spróbowałabym pasty oraz masła kokosowego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pasta brzmi fajnie, chociaż ta fruktoza to zbędny dodatek (unikam wyizolowanej fruktozy jako słodzika - podobnie z glukozą, syropami g-f i cukrem). A te konopki też ciekawe :) Fasoli mung nie jadłam, ale przepis na pasztet chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też unikam takich dodatków. A pasztet właśnie się piecze, jeśli wszystko się uda na pewno wrzucę przepis :).

      Usuń
  9. Pysznie i zdrowo. Koniecznie muszę kupić to masełko kokosowe. Ciekawa jestem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. paczuszka samych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fasola mung i daktyle są przepyszne! <3

    OdpowiedzUsuń